WI.6220.21.2018.JC

Słubice, dnia 27 listopada 2018 r.

 

I N F O R M A C J A

 

Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U.2018.2081)w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j tj. Dz.U.2018.2096 ze zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek inwestora PKN „ORLEN” S.A.,  z siedzibą ul. Chemików 7, 09-411 Płock reprezentowanego przez pełnomocnika Panią  Marzenę Majchrzak, dla przedsięwzięcia polegającego  na budowie instalacji do dystrybucji i magazynowania ropy naftowej, produktów naftowych dla planowanej budowy stacji paliw PKN „ORLEN”S.A. w miejscu istniejącej przeznaczonej do rozbiórki położonej w miejscowości Słubice (69-100) przy ul. 1-go Maja 30, na działkach o nr ewid.728/2, 728/1, obręb 1 Słubice.

Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska – pokój nr 204 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 34.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sprawę prowadzi: Jagoda Sadowska Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2034, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1600 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział inwestycji i ochrony środowiska – pokój nr 204

 

 

L.p.

 

 

1.

Numer wpisu

19573/2018

2.

Zakres przedmiotowy wniosku

budowa instalacji do dystrybucji i magazynowania ropy naftowej, produktów naftowych dla planowanej budowy stacji paliw PKN „ORLEN”S.A. w miejscu istniejącej przeznaczonej do rozbiórki położonej w miejscowości Słubice (69-100) przy ul. 1-go Maja 30, na działkach o nr ewid.728/2. 728/1., obręb 1 Słubice.

3.

Znak sprawy

WI.6220.21.2018.JC

4.

Data złożenia

2.11.2018 r.

5.

Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon)

PKN „ORLEN” S.A.

ul. Chemików 7, 09-411 Płock

6.

Wyszczególnienie załączników do wniosku

  1. Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
  2. Kopia mapy ewidencyjnej.
  3. Wypis z rejestru gruntów.

7.

Nazwa organu – adresata wniosku

Burmistrz Słubic

ul. Akademicka 1

69-100 Słubice

8.

Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego)

Urząd Miejski w Słubicach

ul. Akademicka 1

Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska

II piętro, pokój 204

tel. 95 737 20 34

9.

Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień

-

10.

Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji

-

11.

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy

-

12.

uwagi

-