Informacja o wniosku WI.6220.21.2018.JC
WI.6220.21.2018.JC
Słubice, dnia 27 listopada 2018 r.
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U.2018.2081)w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j tj. Dz.U.2018.2096 ze zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek inwestora PKN „ORLEN” S.A., z siedzibą ul. Chemików 7, 09-411 Płock reprezentowanego przez pełnomocnika Panią Marzenę Majchrzak, dla przedsięwzięcia polegającego na budowie instalacji do dystrybucji i magazynowania ropy naftowej, produktów naftowych dla planowanej budowy stacji paliw PKN „ORLEN”S.A. w miejscu istniejącej przeznaczonej do rozbiórki położonej w miejscowości Słubice (69-100) przy ul. 1-go Maja 30, na działkach o nr ewid.728/2, 728/1, obręb 1 Słubice.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska – pokój nr 204 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 34.
Sprawę prowadzi: Jagoda Sadowska Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2034, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1600 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział inwestycji i ochrony środowiska – pokój nr 204
L.p. |
|
|
1. |
Numer wpisu |
19573/2018 |
2. |
Zakres przedmiotowy wniosku |
budowa instalacji do dystrybucji i magazynowania ropy naftowej, produktów naftowych dla planowanej budowy stacji paliw PKN „ORLEN”S.A. w miejscu istniejącej przeznaczonej do rozbiórki położonej w miejscowości Słubice (69-100) przy ul. 1-go Maja 30, na działkach o nr ewid.728/2. 728/1., obręb 1 Słubice. |
3. |
Znak sprawy |
WI.6220.21.2018.JC |
4. |
Data złożenia |
2.11.2018 r. |
5. |
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) |
PKN „ORLEN” S.A.
ul. Chemików 7, 09-411 Płock |
6. |
Wyszczególnienie załączników do wniosku |
- Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
- Kopia mapy ewidencyjnej.
- Wypis z rejestru gruntów.
|
7. |
Nazwa organu – adresata wniosku |
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice |
8. |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) |
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska
II piętro, pokój 204
tel. 95 737 20 34 |
9. |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień |
- |
10. |
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji |
- |
11. |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
- |
12. |
uwagi |
- |