Inforamcja o wniosku WI.6220.1.2019.AK
WI.6220.1.2019.AK
Słubice, dnia 10 stycznia 2019 r.
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (j.t.Dz.U.2018.2081 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U.2018.2096 ze zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek inwestora: Real Eu Sp. z o.o. z siedzibą w Słubicach przy ul. Daszyńskiego 2, 69-100 Słubice, w imieniu którego na mocy pełnomocnictwa działa Łukasz Biernacki, ul. Mickiewicza 18/16, 69-100 Słubice, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw płynnych.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska – pokój nr 201 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 31.
z up. Burmistrza
Agata Kułaga
Inspektor ds. ochrony środowiska
w Wydziale Inwestycji i Ochrony Środowiska
Sprawę prowadzi: Agata Kułaga
Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2031, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1600 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska – pokój nr 201
L.p. |
|
|
1. |
Numer wpisu |
22419/2018 |
2. |
Zakres przedmiotowy wniosku |
budowa stacji paliw płynnych |
3. |
Znak sprawy |
WI.6220.1.2019.AK |
4. |
Data złożenia |
21.12.2018r. r. |
5. |
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) |
Inwestor:
Real Eu Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 2
69-100 Słubice
Pełnomocnik:
Łukasz Biernacki
ul. Mickiewicza 18/16
69-100 Słubice |
6. |
Wyszczególnienie załączników do wniosku |
- Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
- Kopia mapy ewidencyjnej.
- Wypis z rejestru gruntów
|
7. |
Nazwa organu – adresata wniosku |
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice |
8. |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) |
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska
II piętro, pokój 201
95 737 20 31 |
9. |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień |
- |
10. |
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji |
- |
11. |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
- |
12. |
uwagi |
- |