WKO.6220.10.2022.AK                                               Słubice, dnia 31 lipca 2023 r.

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)
 w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) Burmistrz Słubic

zawiadamia strony postępowania

 

o wydaniu postanowienia o wznowieniu postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.:  „Elektrownia fotowoltaiczna Nowy Lubusz” na działkach 119, 128, obręb Nowy Lubusz. Z treścią ww. postanowienia można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słubicach ul. Akademicka 1, pokój nr 201, w godzinach
od 8:00 do 15:00, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod nr 95 737 20 31.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie. Treść postanowienia została załączona do niniejszego obwieszczenia na okres 14 dni.

 

 

z up. Burmistrza

Agata Kułaga

starszy inspektor ds. ochrony środowiska

w Wydziale ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska

 

 

 

 

Data publicznego ogłoszenia: 31 lipca 2023 r.

 

 

Otrzymują:

1.     Pełnomocnik Inwestora

2.     Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 K.p.a.

3.     aa

 

Sprawę prowadzi: Agata Kułaga

Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2031, od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. komunalnych i ochrony środowiska – pokój nr 201