WKO.6220.22.2023.AK                                          Słubice, dnia 1 sierpnia 2023 r.

 

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

 

            Zgodnie z art. 49 oraz art. 106 ustawy z dnia  14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775) w związku z art. z art. 77 ust. 1 pkt 1, 2, 4, ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.)

 

BURMISTRZ SŁUBIC

 

zawiadamia o zwróceniu się do następujących organów:

  1. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim;
  2. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słubicach;
  3. Dyrektora Państwowego Gospodarstwa Wodnego, Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Gorzowie Wielkopolskim

 

w sprawie zasięgnięcia opinii oraz uzgodnień w zakresie realizacji przedsięwzięcia polegającego na zmianie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 21 stycznia 2022 r., pn.:  „budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. nr 168, 169, 170, 171, 172, 177, 180 obręb Drzecin gmina Słubice”.

z up. Burmistrza

Agata Kułaga

starszy inspektor ds. ochrony środowiska

w Wydziale ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska

 

 

Data publicznego ogłoszenia: 1 sierpnia 2023 r.

Otrzymuje:

1.    Strony postepowania poprzez publiczne obwieszczenie zgodnie z art. 49 K.p.a.

2.    a/a

Sprawę prowadzi: Agata Kułaga  

Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2031, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1500 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. komunalnych i ochrony środowiska – pokój nr 201