WKO.6220.25.2023.AK                                               

Słubice, dnia 3 sierpnia 2023 r.

 

 

I N F O R M A C J A

 

 

Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), w związku z art. 49 ustawy
z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego
(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.), Burmistrz Słubic informuje, że
w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek
firmy: ELFOT SŁUBICE 2 Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Piskiej 28, 69-100 Słubice, w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „budowie dwóch instalacji fotowoltaicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na części działki o nr ewid. 332 obręb Drzecin”.

Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy
ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska – pokój nr 201
od poniedziałku do piątku w godz. 800-1500 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 31.    

 

z up. Burmistrza

Agata Kułaga

starszy inspektor ds. ochrony środowiska

w Wydziale ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sprawę prowadzi: Agata Kułaga

Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2031, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1500 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. komunalnych i ochrony środowiska – pokój nr 201

 

L.p.

 

 

1.

Numer wpisu

11960

2.

Zakres przedmiotowy wniosku

zmiana decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 30 września 2021  r. w sprawie „budowy dwóch instalacji fotowoltaicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na części działki o nr ewid. 332 obręb Drzecin”.

3.

Znak sprawy

WKO.6220.25.2023.AK

4.

Data złożenia

21.06.2023 r.

5.

Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon)

ELFOT SŁUBICE 2 Sp. z o.o.,

ul. Piska 28

69-100 Słubice

6.

Wyszczególnienie załączników do wniosku

  1. Wniosek.
  2. Kopia mapy ewidencyjnej.
  3. Wypis z rejestru gruntów

7.

Nazwa organu – adresata wniosku

Burmistrz Słubic

ul. Akademicka 1

69-100 Słubice

8.

Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego)

Urząd Miejski w Słubicach

ul. Akademicka 1

Wydział ds. komunalnych i Ochrony Środowiska

II piętro, pokój 201

95 737 20 31

9.

Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień

-

10.

Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji

-

11.

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy

-

12.

uwagi

-