Informacja o wniosku w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw płynnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. 726/65 i 726/43 w Słubicach.
IRO.6220.33.2011.KS Słubice, dnia 2 sierpnia 2011r.
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. ze zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie został umieszczony wniosek firmy MDM Capital Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Za Bramką 12a/4 w Poznaniu, w imieniu której działa na mocy pełnomocnictwa Paweł Stankiewicz, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie stacji paliw płynnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą: sieci i przyłącza uzbrojenia terenu, drogi wewnętrzne, place manewrowe, parkingi, zagospodarowanie terenów zielonych, obiekty małej architektury na działkach o nr ewid. 726/65 i 726/43 w Słubicach.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska – pokój nr 201 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 095 737 20 31.
L.p. |
|
|
1. |
Numer wpisu |
13007 |
2. |
Zakres przedmiotowy wniosku |
Realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie stacji paliw płynnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą: sieci i przyłącza uzbrojenia terenu, drogi wewnętrzne, place manewrowe, parkingi, zagospodarowanie terenów zielonych, obiekty małej architektury na działkach o nr ewid. 726/65 i 726/43 w Słubicach. |
3. |
Znak sprawy |
IRO.6220.33.2011.KS |
4. |
Data złożenia |
14 lipca 2011r. |
5. |
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) |
MDM Capital Sp. z o.o.
ul. Za Bramką 12a/4
61-842 Poznań
W imieniu której działa na mocy pełnomocnictwa Paweł Stankiewicz
APS Biuro Projektów Budownictwa
ul. Działkowa 19
65-767 Zielona Góra |
6. |
Wyszczególnienie załączników do wniosku |
- Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
- Kopia mapy ewidencyjnej.
- Zaświadczenie o utracie ważności miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- Wypis z rejestru gruntów
- Skrócony wypis ze skorowidza działek
- Pełnomocnictwo
|
7. |
Nazwa organu – adresata wniosku |
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice |
8. |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) |
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska
II piętro, pokój 201
095 737 20 31 |
9. |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień |
- |
10. |
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji |
- |
11. |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
- |
12. |
uwagi |
- |