IRO.6220.24.2012.IJ Słubice, dnia 20 listopada 2012r.
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. ze zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek Nadleśnictwa Rzepin w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi leśnej Biały Most na terenie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rzepin, Leśnictwo Prochowiec, na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu: 384/2, 402/1, 454,384/1, 338, 339/1, 301,300,450 – obręb Kunice oraz 385/2, 386/2, 387/2 ,388/1, 390, 391/1, 404, 80, 392 – obręb Rybocice na terenie Gminy Słubice.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska – pokój nr 201 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 31.
L.p. |
|
|
1. |
Numer wpisu |
20911 |
2. |
Zakres przedmiotowy wniosku |
Realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie drogi leśnej Biały Most na terenie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rzepin, Leśnictwo Prochowiec, na działkach o numerach ewidencyjnych gruntu: 384/2, 402/1, 454,384/1, 338, 339/1, 301,300,450 – obręb Kunice oraz 385/2, 386/2, 387/2 ,388/1, 390, 391/1, 404, 80, 392 – obręb Rybocice na terenie Gminy Słubice. |
3. |
Znak sprawy |
IRO.6220.24.2012.IJ |
4. |
Data złożenia |
29.10.2012r. |
5. |
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Rzepin |
6. |
Wyszczególnienie załączników do wniosku |
- Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
- Kopia mapy ewidencyjnej.
- wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
- Wypis z rejestru gruntów
|
7. |
Nazwa organu – adresata wniosku |
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice |
8. |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) |
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska
II piętro, pokój 201
95 737 20 31 |
9. |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień |
- |
10. |
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji |
- |
11. |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
- |
12. |
uwagi |
- |