Informacja o wniosku w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na utworzeniu serwisu naprawy układów zasilania, na terenie działki o nr ewid. 518 w Słubicach.
Słubice, dnia 21 grudnia 2012r.
IRO.6220.28.2012.KS I N F O R M A C J A Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000r. ze zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie został umieszczony wniosek firmy Elektromechanika Pojazdowa Autrans Sp. z o.o. z siedzibą w Słubicach na os. Przemysłowym 16, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na utworzeniu serwisu naprawy układów zasilania, na terenie działki o nr ewid. 518 w Słubicach. Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska – pokój nr 201 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 095 737 20 31.
L.p. 1. Numer wpisu 24376 2. Zakres przedmiotowy wniosku Realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na utworzeniu serwisu naprawy układów zasilania, na działce o nr ewid. 518 w Słubicach. 3. Znak sprawy IRO.6220.28.2012.KS 4. Data złożenia 18 grudnia 2012r. 5. Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) Firma Elektromechanika pojazdowa Autrans Sp. z o.o. os. Przemysłowe 16 69-100 Słubice 6. Wyszczególnienie załączników do wniosku 7. Nazwa organu – adresata wniosku Burmistrz Słubic ul. Akademicka 1 69-100 Słubice 8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) Urząd Miejski w Słubicach ul. Akademicka 1 Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska II piętro, pokój 201 095 737 20 31 9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień - 10. Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji - 11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy - 12. uwagi -
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Katarzyna Szorec |
Data utworzenia: | 2012-12-21 15:31:05 |
Wprowadził do systemu: | Katarzyna Szorec |
Data wprowadzenia: | 2012-12-21 15:31:25 |
Opublikował: | Katarzyna Szorec |
Data publikacji: | 2012-12-21 15:32:28 |
Ostatnia zmiana: | 2012-12-21 15:32:36 |
Ilość wyświetleń: | 1648 |