Informacja o wniosku w sprawie wydania decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części hali magazynowej z funkcji magazynowej na stolarnię zakładową, na dz. o nr ewid. 74/82 w Słubicach.
Słubice, dnia 25 lutego 2014r.
IRO.6220.04.2014.KS
I N F O R M A C J A
Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r., poz. 1235) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie został umieszczony wniosek firmy DiLa Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Słubicach, na os. Przemysłowym 25, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części hali magazynowej z funkcji magazynowej na stolarnię zakładową, zlokalizowanej na działce o nr ewid. 74/82, przy os. Przemysłowym w Słubicach.
Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska – pokój nr 201 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 31.
L.p. |
|
|
1. |
Numer wpisu |
4269 |
2. |
Zakres przedmiotowy wniosku |
Realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części hali magazynowej z funkcji magazynowej na stolarnię zakładową, zlokalizowanej na działce o nr ewid. 74/82, przy os. Przemysłowym w Słubicach. |
3. |
Znak sprawy |
IRO.6220.04.2014.KS |
4. |
Data złożenia |
25 lutego 2014r. |
5. |
Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) |
DiLa Poland Sp. z o.o.
os. Przemysłowe 25
69-100 Słubice |
6. |
Wyszczególnienie załączników do wniosku |
- Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia.
- Kopia mapy ewidencyjnej.
- wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
- Wypis z rejestru gruntów
|
7. |
Nazwa organu – adresata wniosku |
Burmistrz Słubic
ul. Akademicka 1
69-100 Słubice |
8. |
Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) |
Urząd Miejski w Słubicach
ul. Akademicka 1
Wydział inwestycji, rozwoju obszarów wiejskich i ochrony środowiska
II piętro, pokój 201
095 737 20 31 |
9. |
Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień |
- |
10. |
Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji |
- |
11. |
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy |
- |
12. |
uwagi |
- |