Zarządzenie nr 3/2016
Kierownika Urzędu Miejskiego w Słubicach
z dnia 11 stycznia 2016 r.
w sprawie powołania zespołu ds. przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Słubice
Na podstawie § 6 ust. 4 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego
w Słubicach nadanego Zarządzeniem nr 7/15 Kierownika Urzędu Miejskiego
w Słubicach z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Słubicach oraz § 10 ust. 4, § 11 uchwały Nr III/21/2015 Rady Miejskiej w Słubicach w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Słubice zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję zespół ds. przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Słubice dotyczących dokumentu pt.: „Plan gospodarki niskiejemisji dla gminy Słubice do roku 2020”, w składzie:
1) Bartosz Sianożęcki,
2) Przemysław Karg,
3) Agata Kułaga.
§ 2. Do zadań zespołu należy w szczególności:
1) oszacowanie i uzgodnienie kosztów przeprowadzenia konsultacji;
2) opracowanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia konsultacji
w tym m.in. formularze, ankiety, protokoły, analizy, sprawozdania;
3) opracowanie i uzgodnienie harmonogramu konsultacji uwzględniającego m.in. opis:
a) akcji informacyjnej poprzedzającej lub towarzyszącej konsultacjom,
b) form, narzędzi oraz miejsc prowadzenia konsultacji,
c) zasad współpracy z ekspertami czy wyspecjalizowanymi podmiotami przy prowadzeniu konsultacji;
4) przeprowadzenie akcji informacyjnej o konsultacjach;
5) przeprowadzenie konsultacji i dokumentowanie działań podejmowanych w ramach
konsultacji;
6) analiza zgłoszonych wniosków/uwag oraz rekomendacja ich przyjęcia lub odrzucenia;
7) opracowanie i złożenie sprawozdania z konsultacji;
8) prezentacja wszelkiej dokumentacji z zakresu konsultacji przede wszystkim
na stronach internetowych www.slubice.pl i www.bip.slubice.pl w zakładce „Konsultacje społeczne”, w tym m.in. (uchwały, wnioski, zarządzenia, ankiety, formularze, opracowania, projekty i założenia aktów normatywnych, protokoły
ze spotkań, analizy, sprawozdania, materiały faktograficzne, itp.).
§ 3. Upoważniam Sekretarza Gminy do nadzorowania prac związanych
z przeprowadzeniem konsultacji.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Inwestycji i Ochrony Środowiska.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.