WKO.6220.14.2020.EG
Słubice, dnia 17 lipca 2020r. I N F O R M A C J A Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek firmy: MG GREEN ENERGY 73 Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Sadowej 27, 28-300 Jędrzejów, w imieniu której działa pełnomocnik Piotr Czajkowski, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „budowie elektrowni słonecznych Słubice wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. nr 39/1 i 40/7 oraz na częściach działek o nr 40/10 i 36/7 w obrębie M. Słubice.”, Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska – pokój nr 202 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 32. Sprawę prowadzi: Elżbieta Głębowska Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2032, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1600 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. komunalnych i ochrony środowiska – pokój nr 202 L.p. 1. Numer wpisu 10645 2. Zakres przedmiotowy wniosku „budowa elektrowni słonecznych Słubice wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewidencyjnych nr 39/1 i 40/7 oraz na częściach działek o nr 40/10 i 36/7 w obrębie M. Słubice.”, 3. Znak sprawy WKO.6220.14.2020.EG 4. Data złożenia 17. 06. 2020r. 5. Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) MG GREEN ENERGY 73 Sp. z o.o. ul. Sadowej 27, 28-300 Jędrzejów - pełnomocnik Piotr Czajkowski 6. Wyszczególnienie załączników do wniosku 7. Nazwa organu – adresata wniosku Burmistrz Słubic ul. Akademicka 1 69-100 Słubice 8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) Urząd Miejski w Słubicach ul. Akademicka 1 Wydział ds. komunalnych i Ochrony Środowiska II piętro, pokój 202 95 737 20 32 9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień - 10. Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji - 11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy - 12. uwagi -