WKO.6220.36.2021.EG
Słubice, dnia 24 stycznia 2022r. I N F O R M A C J A Na podstawie art. 21 ust 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2373 z późn. zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 735 z późn zm.), Burmistrz Słubic informuje, że w prowadzonym, publicznie dostępnym wykazie, został umieszczony wniosek podmiotu planującego podjęcia realizacji przedsięwzięcia: AH DEVELOPMENT Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Astronomów 9, 80-299 Gdańsk, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 50 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” zlokalizowanej na działkach o numerach ewid. 52, 53/2 i 53/3 obręb 0002 Golice. Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska – pokój nr 202 od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600 lub telefonicznie pod numerem telefonu 95 737 20 32. Sprawę prowadzi: Elżbieta Głębowska Ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2032, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1600 lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział ds. komunalnych i ochrony środowiska – pokój nr 202 L.p. 1. Numer wpisu 22349 2. Zakres przedmiotowy wniosku „budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 50 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” zlokalizowanej na działkach o numerach ewid. 52, 53/2 i 53/3 obręb 0002 Golice. 3. Znak sprawy WKO.6220.36.2021.EG 4. Data złożenia 2.11.2021r. 5. Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) AH DEVELOPMENT Sp. z o.o. ul. Astronomów 9 80-299 Gdańsk, 6. Wyszczególnienie załączników do wniosku 1. Wniosek z kartą informacyjną przedsięwzięcia. 2. Kopia mapy ewidencyjnej wraz z zaznaczonym obszarem oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. 3. Wypis z rejestru gruntów 4. Zaświadczenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 5. Wypis i wyrys studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego. 7. Nazwa organu – adresata wniosku Burmistrz Słubic ul. Akademicka 1 69-100 Słubice 8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) Urząd Miejski w Słubicach ul. Akademicka 1 Wydział ds. komunalnych i Ochrony Środowiska II piętro, pokój 202 95 737 20 32 9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień - 10. Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji - 11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy - 12. uwagi -