Słubice, dnia 4 marca 2011r.
WGI.6220.05.2011.AK I N F O R M A C J A Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 9 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227), Wydział Gospodarki i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Słubicach informuje, że w prowadzonym przez Burmistrza Słubic publicznie dostępnym wykazie został umieszczony wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku diagnostyki komputerowej warsztatu samochodowego wraz z niezbędnym wyposażeniem w miejscowości Pławidło na działce o nr ewid. 20, obręb Pławidło. Akta sprawy znajdują się w Urzędzie Miejskim w Słubicach przy ulicy Akademickiej 1, Wydział Gospodarki i Inwestycji – pokój nr 201 w godz. 800-1600 (pn.-pt.) lub telefonicznie pod numerem telefonu 095 737 20 31. Zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski w terminie 14 dni od daty podania komunikatu do publicznej wiadomości. Sprawę prowadzi Agata Kułaga, ewentualne wyjaśnienia można uzyskać pod numerem telefonu 95 737 2031, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, tj. od 800 do 1600. L.p. 1. Numer wpisu 3646 2. Zakres przedmiotowy wniosku Realizacja przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku diagnostyki komputerowej warsztatu samochodowego wraz z niezbędnym wyposażeniem w miejscowości Pławidło na działce o nr ewid. 20, obręb Pławidło. 3. Znak sprawy WGI.6220.05.2011.AK 4. Data złożenia 22 lutego 2011 roku 5. Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres regon) Wnioskodawca: Sławomir Gościk ul. Pławidło 7 69-100 Słubice 6. Wyszczególnienie załączników do wniosku 1. kartę informacyjną przedsięwzięcia – zgodnie z art.3 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227), 2. wypis z rejestru gruntów 3. mapę ewidencyjną z zaznaczonym obszarem inwestycji oraz obszarem oddziaływania inwestycji, 7. Nazwa organu – adresata wniosku Burmistrz Słubic ul. Akademicka 1 69-100 Słubice 8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, nr pokoju, nr tel. Kontaktowego) Urząd Miejski w Słubicach ul. Akademicka 1 69-100 Słubice Wydział Gospodarki i Inwestycji II piętro, pokój 201, 095 737 2031 9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (nr wpisu w wykazie decyzji lub postanowień 10. Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji - 11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy - 12. uwagi -